marți, 26 februarie 2013

Pr. Ilarion Felea - Trinitas TV

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta!

    Tare m-am bucurat sa vad pe site-ul Bisericii din Brad acest video cu prezentarea Preotului martir Ilarion Felea, unchi mie din partea mamei. L-am cunoscut bine de tot cand eram doar o copila insa personalitatea sa in care predominau blandetea, bunatatea m-au facut sa-l indragesc nespus de mult si sa nu il pot uita.
    Pastrez si acum, o am la mine pe noptiera de la pat, carticica de rugaciuni daruita de "unchiu Ilarie" cu ultima ocazie cand l-am mai vazut , venise intr-o scurta vizita la Bucuresti sa stea de vorba cu parintii ..mai tarziu am aflat eu multe care pe acea vreme nu se puteau discuta liber si deschis. Dumnezeu sa-l odihneasca in ceata dreptilor Lui !
    Am vorbit la telefon acum un an, cred, cu Parintele Protopop Ioan Jorza , pe care l-am cunoscut de mult , pe cand dansul avea parohia din Taratel langa Brad. Am amintit atunci si de Parintele Ilarion.
    Am sa va dau link-ul site-ului dedicat de mine in memoria Preotului martir Ilarion V Felea :

    https://preotulmartirilarionfelea.wordpress.com

    Am aflat aici si trei articole despre Preotul Ilarion Felea...Va felicit sincer pentru amenajarea unui site atat de frumos . Dumnezeu sa va ajute in continuare in tot ceea ce faceti !
    Va multumesc din suflet pentru frumoasa activitate pe care Parohia "Adormirea Maicii Domnului" o duce cu multa credinta, dedicatie si suflet pus in slujba Domnului.
    Sper din suflet sa revin in tara fie si pentru doua saptamani si atunci sa ajung la Criscior/Brad.
    Dumnezeu sa ne ajute la toti !

    Cristina David

    RăspundețiȘtergere